zaterdag 14 juli 2012

Tiramisu with a twist !

Met dit slechte weer heb ik zin lekkers, veel lekkers ! Eén van mijn lievelingsdesserts is Tiramisu en omdat ik vorige week lekkere Tiramisu met speculoos heb gemaakt, dacht ik bij me zelf.... waarom niet met chocolade ? Momenteel staat hij op te stijven in de koelkast.... een verslag volgt !
I hate this bad weather, it makes me crave for sweet stuff, loads of it ! One of my favourite desserts is Tiramisu and since I made Tiramisu with Caramelised/Biscoff cookies last week, I wanted to try a chocolate flavour. Dessert is chilling at the moment..... will get back to you later !

3 opmerkingen:

  1. Welkom in Blogland. Wij kijken uit naar al die lekkere desserten. Wij zijn ook Tiramisu lovers en staan open voor allerlei varianten.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmmmmmmmmmmmmmmm, verry pleasing and tastful

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je blijft ons lekker maken hè,mhmhmh

    BeantwoordenVerwijderen